TeamFairy

Alla inlägg under december 2014

Av Klara & Ebba - 10 december 2014 12:11

Lektion i några minuter till sen mat! Sen vad vi fick på no-provet igår. Lite spänd eftersom jag fick E på matteprovet och de är samma lärare. Hon tycker inte om mig. Min ordinarie lärare är sjukskriven då han har opererat höften.
När han sa de inför klassen jublade alla eftersom han är världens drygaste. Men jag trodde aldrig jag skulle säga detta men jag vill att han kommer tillbaka för han tyckte om mig och gav mig bra betyg. KOM TILLBAKA!

Lunch nu. Lasagne eller kalops. Not good! Sen skol och ap.

Senare jag jag och några hem till mig och filma ett projekt men de får ni veta mer om då.
Får inte glömma att säga att alla ska gratta Ebba idag. För hon fyller 10 idag!
Puss puss

Av Klara & Ebba - 9 december 2014 21:03

Ja lång dag idag! Och dagen slutar med en god fikastund!

Av Klara & Ebba - 8 december 2014 10:53

Av Klara & Ebba - 8 december 2014 09:54

Skola nu. Haft ap ( elevens val ) nu. Rast till prick. Då får vi reda på matte-proven. Fy vad hämskt! Hatar matte. Matte läraren sa att antingen hade man F, E, eller A. Ja tagga E. Om jag får A är de ett mirakel.

Står nu i aulan och kollar när Elin Emilia och Maja spelar fotbollspel. Orkar inte spela.

No-prov imorgon. Fysik. De är bara prov nu innan terminen slutar. Kul att sluta och ha lov men jobbigt med prov. Tyckte de räckte med två i varje ämne.

Nu ska vi gå in. Ni kommer få veta hur de gick på matte-provet när jag fått veta.
Puss puss

Av Klara & Ebba - 7 december 2014 18:28

Ja då är man färdig! Hem och äta nu! Duscha sova. Gött.

Av Klara & Ebba - 7 december 2014 15:24

Nu är de stallet näst. Genrep inför nästa lördag. Har allt med mig i min fina kasse. Nu börjar de roliga! Tjoho! <3
Puss puss

Av Klara & Ebba - 7 december 2014 11:06

Ja då bakar man!!

Av Klara & Ebba - 7 december 2014 09:34

Upp och hoppa. Nu ska vi baka. Klockan 10.00 hos Elin är de bakning. Varje år sen vi var små har vi bakat till julen. Även om där inte är mycket kvar efter att vi ätit smeten, så är de kul. Vi brukar vara 5-6 barn. De flesta har slutat komma. Men vi är där och de är de som räknas. ;) Klockan 4 är de genrep. De ska bli kul att få öva så man kan allt man ska göra. ( haha de rimmade ).
Idag tänkte jag officiellt medels att jag ska ha en video blogg också. Det har jag aldrig provat. De kanske är något för mig. Videofymy finns den på och sök på klasan. Kommentera gärna vad ni tycker jag ska blogga om här och vad jag ska blogga om på vfm.

Jag tänkte också sä de att för er som är nya läsare är jag väldigt glad för att ni läser. Men jag bloggar också mycket om häst. Jag rider 5-6 gånger vi veckan och ibland kan de vara tråkigt att läsa. DÄRFÖR ska ni KOMMENTERA vad jag ska blogga om. Ni sitter säkert på en massa bra idéer och var inte rädd att köra på dem. Skriv också gärna vad ni tycker om mina inlägg. Om där är något jag ska förbättra. Säg då till. Jag ska fixa en header. De ser lite tråkigt ut annars.
Vi hörs sen!!
Puss puss :*

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards