TeamFairy

Alla inlägg den 24 januari 2015

Av Klara & Ebba - 24 januari 2015 21:54

             

Av Klara & Ebba - 24 januari 2015 20:36

Hemma igen. Är inte ensam. Har en skitunge med mig. Ebba! Hon tycker det är kul att göra rörelser i luften. Känppa unge. Nu ska båda duscha innan jag kan börjar redigera bilderna som hanna tog på mig idag. Hon hade sällt den på fel inställning så nästan alla bilder var suddiga. Klumpigt!! Ja ja det får vi fixa.!! PUSS PUSS / K  

 

Av Klara & Ebba - 24 januari 2015 20:00

Ja då är det vat pågång!

Av Klara & Ebba - 24 januari 2015 14:36

Som jag sa innan så ska jag berätta om min tränare Annette. Annette är just nu bara tränare. Hon har nog egna hästar men jag tror att hon inte kvalar på samma sätt som hon gjorde innan. Om jag inte minns fel har hon blivit plaserad i både EM och OS. Vet inte riktigt vad som är sant. Jag tycker att de är värt att lägga 400kr på en 30min lektion för henne. Man lär sig så sjukt mycket och det känns som om man kommer närmare hästen. Det går alltid bra för Annette. För mig iallafall. Hoppas ni får chansen att rida för henne någon gång.


Ja, jag har varit på väla en sväng idag. Ikea också. På Ikea handlade vi bara en lampa. De var lite tråkigt för vi gick bara rakt igenom. Jag tycker om inredning och sånt så jag hade kunnat går där ett tag till. Men Men men man kan inte få allt här i världen. Sen gick vi då in på väla. Där var lite mer folk än pån Ikea. Först gick vi bara runt. Tittade i några affärer och lite sånt. Vi gick och åt på mattorget. ( Åt en pizza om nu de kan vara så interesant ). Sen gick vi runt lite till. Jag gick in på New Yorker. Jag hittade lite saker jag tyckte om men handlade inget. Så vi fortsatte. Sen fika vi. Då så jag odd molly som jag aldrig sätt på väla förr. Och jag gick dit direkt. Deras kläder ät jätte snygga. De dåliga är att det är så dyrt. Men de hade en hylla på rea. Och rea tycker vi om. Eller? Jag hittade en svart tröja som jag handlade för 200kr något. Jätte nöjd som jag var åkte jag där ifrån. 

Och nu sitter jag här. Hemma. Har redigerat klart alla bilderna och de kommer att komma upp snart. Resten av dem iallafall. Klocka börjar bli mycket och det är snart dags att åka till stallet. 


Vi hörs! PUSS PUSS/ K  

 


PS. DET ÄR INTE DEN TRÖJAN SOM ÄR FRÅN ODD MOLLY.   

Av Klara & Ebba - 24 januari 2015 10:21

Godmorgon. 

Hoppas alla sovit gått för det är ännu en lång dag. Lördag idag och alla vet vad det betyder? 

RIDA! Fairy står på schemat. Och annette kommer idag. Vet inte om ni vet vem hon är. Dressyr ryttare som tävlat och blivit plaserad i både em och os tror jag. 


Just nu har jag lite brotton. Så jag hinner inte förklara mer. Men jag lovar att göra det sen. 

Ni undrar säkert varför jga har så brottom. Jo jag ska till väla och ikea. Och eftersom jag vaknade precis och dom bara skulle klä sig så kanske ni förstår.


Har bara hunit rediger en bild så den får ni. Resten kommer senare. PUSS PUSS/ K  


 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards