TeamFairy

Alla inlägg den 15 maj 2015

Av Klara & Ebba - 15 maj 2015 16:18

Är i stallet nu och ska gå ut och borsta Fairy snart! Är trött efter vårt lilla äventyr. Fortsättning på hur de gick att komma hem kommer ikväll!
/ Klara

Av Klara & Ebba - 15 maj 2015 13:05

Nu sitter jag, Maja och Emma på billebergas station! Ni undrar säkert hur vi hamnade här! Och de är en väldigt kul historia!! Så här gick det till:

Först får jag ( klara ) ett sms från min pappa. Han säger att han kör nu.
- Okej, sa jag då!
Lite senare inste jag att ha har skrivit VI kör nu. Så jag skriver att Maja och Emma också skulle åka med hem. Och så börjar de gå nerför. Min mamma ringer mig och säger att hon inte hade sagt det och att vi skulle handla på Nova. Sen så säger de att jag får ta mig hem på annat sätt. Så de dumpade mig i billeberga. Så där satt vi. Kul... NEJ! Både Emma och Maja ringe rill nästan hela släkten men ingen kunde. Alla kunde om sådär 1-4 timmar. Om vi skulle gått hade de tagit 3h och 40min. Inte lika kul. Men vi valde att ta bussen så vi började gå. Men tältet väger ton känns det som. Jag och Emma kämpade för våra liv medans Maja gick brevid med annan packning. Vi stannade hela tiden och jag behöver gå på toa så mycket. Så jag kissade nästa. På mig och Maja skrattade och Emma skrattade och alla skrattade. Häre Gud vilket jobb de var. Sen blev vi livrädda för en hund som började skälla. De visade sig att de var Emmas x:s hund. Hon skrek tyst åt den hela tiden och var helt upprörd. Sen när vi väl såg busshållplatsen sprang vi med tält och liggunderlag. Haha... Ni skulle sätt. Gud bad folk måste trot vi var knäppa.

Jaja nu sitter vi och väntar på bussen och hoppas att vi kommer in på bussen eftersom jag och Emma inte har busskort.

Idag blev de då ingen ny jacka eller kläder för den delen. Men två fina hästar väntar i stallet idag. Och solen Skinner så hoppas vi kan rida i paddocken. Men men!!

Mer kommer..! Spännande om vi kommer på bussen!!
/ Klara

Av Klara & Ebba - 15 maj 2015 11:19

Just nu cillar vi bara! Sitter på en stutsimatta och ser på kaninerna som äter så de spricker. Musiken spelas på Majas phone!

Vad händer idag! Nu ska jag snart åka hem! Och jag tänkte ta med mig Maja och Emma. Sen ska vi till min brors fotbollscup där vi ska möta min mamma! Nästa Nova och handla kläder och ny jacka!

Mer uppdatering kommer senare!!
/ Klara

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards