TeamFairy

Alla inlägg den 16 maj 2015

Av Klara & Ebba - 16 maj 2015 18:17

hej allihopa Ebba här jag har varirit i Laholm och tittat på voltige tävlingar och sen träna voltige på kaprifolen det kommer få se bilder som ni säkert vet var det hopptävling hemma på LRK som Klara har berättat om hur det gick för hon så jag tänkte berätta om hur det gick för mig jag red ju Fairy min egna lilla polle det gick super bra på grund om gången bara att det gick litte fort sen börja jag på omhoppningen första andra och tredje hindret gick kanon men sen kom jag in på de fjärde hindret vi kom över det jätte fint men det gick för fort efter och Fairy trampa fel med backbenet så vi ramla Fairy landa med huvet och halsen ner i sanden i paddocken hon reser sig snabbt igen men jag ligger kvar på marken jag är inte skadad men jag skrapa upp mitt ben lite och blev litte blå /hej då alla stakets som följer oss för nån anledning PS jag ska sova över hos Klara idag och det är öppetstall imon på LRK så nästa inlägg kommer förmodligen handla om det puss ?

...

Av Klara & Ebba - 16 maj 2015 16:07

BILDER!!!

Av Klara & Ebba - 16 maj 2015 16:01

Äntligen klar i stallet och på väg hem. Kommer göra ett inlägg direkt efter detta med bilderna från hopptävlingen. Nu har jag fått dem!! De blev riktigt fina och ljusa så att man ser. Bilder blir oftast bättre ute eftersom där är annat ljus.
Hoppas ni tycker de är lika fina som jag!!
/ Klara

Av Klara & Ebba - 16 maj 2015 10:43

Sitter i stallets kiosk just nu. Är så himla trött. Igår blev de sen kväll. Kom hem vid nio från stallet. Jag åt och sen kollade jag på film till klockan var ungefär 23 någonting. Gick upp 7 imorse. Bara för att jag skulle hinna rida innan voltigen. Men ingen kunde ta kiosken för mig så jag fick ha den och skippa voltigen. Jag hade verkligen sett fram emot kursen och sen fick jag inte följa med. Så tråkigt. Men så kan de gå ibland.
Så nu somnar jag snart i kiosken. Alla har åkt, där är nästan ingen kvar. Och mitt i allt sitter jag!! Så kan de gå!

Men nöjd över prinsessan idag. Fint dressyrpass i paddocken. Så himla fin även om hon vilade igår. Hon brukar vara över pigg då men idag var hon lugn. Lite serpentinbågar med avsaktning vid medellinjen ungefär. Och skänkelvikningar som. Ar super som vanligt. I galoppen la jag mycket volter eftersom jag tycker de är svårt att få henne rundad runt skänklen. I slutet blir hon riktigt fin då man jobbat igenom henne. Jg gjorde även snett igenom i galopp. Lugn där med.

Nu ska jag ta hand om mina kunder. Mer uppdateringar om dagen kommer senare!
/ Klara

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards