TeamFairy

Alla inlägg den 27 januari 2015

Av Klara & Ebba - 27 januari 2015 21:44

Har inte kunnat blogga så mycket sista tiden. Har haft fullt upp. Eller vad man säger. Bilderna från idag kommer antagligen imorgon. Hade lite problem med datorn!

Jaha, vad ska alla göra på lördag. Känner mig lite före i schemat. Men jag har en anledning. Min mamma fyller år. Gammal tant liksom. Nä skoja. Så gammal är hon inte. På fredag ska jag och min pappa handla present. Tänkte handla ett doft ljus och en lyckta att ha den i. Mammor vet ni. Alla älskar de doftljus. Ja det luktar gått men inte så att man behöver ha hundra stycken! Hallå...!
På kvällen ska jag iallafall och bowla. Men hubbe. Vår fina ungdomssektion. Pizza att äta. Ni vet riktigt lyx nu innan årsmötet. Hoppas vi ses på söndag då du har tjansen att komma med i hubbe.
Kvällen där kommer jag och Ebba sova. Eftersom hon inte bor i Landskrona ville hennes päron inte jämte henne. Så övernattning liksom. Nu är det vegjort i källaren så då får vi sova där. Hoppas sonia kan sova med oss annars dör vi.

Sonia är tillbaka i stallet efter ett år ungefär. Klart alla blev glada, men de som inte jämte henne innan är lite misstänksamma. Sonia lille lille sonia. Haha jag känner mig ofta kort brevid typ alla men brevid henne känner jag mig lång. Älskar dig för det sonia! Haha. Inte alla som tycker det är kul men jag gör! Andra gången på lektionshäst idag. Kul att se henne rida dem igen.

Nä vet ni vad! Jag är trött så jag tänkte sova. Hoppas ni tänker göra samma sak nu. Sov gott alla där ute! PUSS PUSS/ K?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards